پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هر متر مسکن ملی ۱۰ میلیون تومان آب می‌خورد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قدرت چانه‌زنی بهترین شیوه برای تعیین دستمزد و حقوق کارگران است | امنیت شغلی کارگر در کشور چقدر است؟ علت افزایش بیکاری در بین افراد تحصیلکرده چیست؟ خبر جدید برای جاماندگان سهام عدالت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
سرخط خبرها

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و کارمندان (۱۱ اسفند ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۱۰۰۸۶۵
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
  • ۱
پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و کارمندان (۱۱ اسفند ۱۴۰۰)
معاون وزیر اقتصاد از پرداخت تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ذبیح‌الله سلمانی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور اکید و صریح وزیر اقتصاد روند پرداخت تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به اقشار کارمندی و بازنشستگان تسهیل شده و طی یک ماه اخیر فقط ۱۰۰ هزار فقره از این تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات و وام‌ها برای کارکنان و کارمندان دولتی بدون ضامن ارایه می‌شود، اضافه کرد: هیچ مدیر بانکی حق ندارد بابت وام‌های خرد از کارمندان یا بازنشستگان ضامن بخواهد و اگر مدیری در این حوزه از دستورالعمل وزارت اقتصاد و دارایی سرپیچی کند، برکنار می‌شود. همچنان که در یک ماه گذشته چند مدیر بانک به دلیل خودداری از پرداخت تسهیلات خرد برکنار شدند.

سلمانی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های نظارتی زیر مجموعه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی را فعال کردیم تا امر تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد را رصد کنند و به همین خاطر مدیران بانکی متخلف در این حوزه خیلی زود شناسایی می‌شوند و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

معان توسعه مدیریت وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به فازبندی اجرای طرح تسهیل اعطای وام‌های خرد گفت: در مرحله اول کارمندان و افراد بازنسته می‌توانند از همان بانکی که از آن حقوق می‌گیرند، درخواست وام کنند که برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی باید یک فقره چک یا سفته بدهند و برای گرفتن وام ۵۰ میلیون تومانی نیازی به همین چک و سفته هم نیست.

سلمانی از اعطای تسهیلات آسان به شاغلان آزاد و بخش خصوصی هم خبر داد و افزود: در مرحله بعدی بنا داریم که به آن دسته از فعالان کسب‌وکار‌های خصوصی که خوش‌حساب بوده و به نظام بانکی کشور بدهکار نباشند، تسهیلات بدون ضامن پرداخت کنیم.

منبع: تسنیم


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
من اوباما رفاه حقوق میگیرم بازنشسته تامین اجتماعی هم هستم به هر بانکی مراجعه کردم گفتندبایدسپرده داشته باشی والسلام نمی دهیم
خواهش می کنم پیگیری نمایید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->